silver shine şampuan (mor şampuan) & blue conditioner saç kremi (mavi saç kremi) | Bioplex

21 Kasım

Herkese merhaba!
Bugünkü yazımda saç bakımında son dönemlerde oldukça popüler olan mor şampuan ve mavi saç kreminden bahsedeceğim. Bu ürünler ne demek? Hangi saç tipleri için uygun ve neler vaad ediyor, yorumlarım nasıl hepsini yazımın devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..



Silver Shine Şampuan (Mor Şampuan),
İçerdiği mor pigmentler sayesinde daha parlak bir görünüm elde eder, istenmeyen yansımaları yok eder. Kızıllık ve dorelik sorunu yaşayanlar için özel bir üründür.
Hangi saç tipleri için uygun ondan bahsetmek istiyorum bunu da makyajdan yola çıkarak anlatacağım. Makyaja ilgisi olanlar bilir mor göz altlarını turuncu kapatıcı ile daha iyi kapatılır. Saçlarda da bu durum tam tersi oluyor. Daha çok sarı kullananlar bilir saçlar bir yerden sonra turunculaşabiliyor burada yardıma mor şampuan koşuyor. Mor şampuan saçta ki oluşan turuncalaşmayı yok etmeye yardımcı olup daha sarı saçlarınızın olmasına yardımcı oluyor. Sadece sarışınlar kullanmıyor tabiki bu şampuanı. Kahverengi saçlarda da oluşan kızıl yansımaları daha küllü kahve rengine döndürmek içinde kullanabilirsiniz. Yada saçlarınız tamamen beyazladıysa gri yansıtmalar katmak için kullanabilirsiniz.

Bende bir blogger etkinliği sayesinde Bioplex markasının mor şampuanı ile tanıştım. Saçlarım ombreli yani uçlarında sarılar var. Ben bu sarıların biraz açılması ve daha canlı gözükmesini istediğim için kullandım. Şuna da değinmek Mor olması sizi kesinlikle korkutmasın bu renk saçlarınızda kesinlikle kalmıyor.  Şampuan saçlarınızı yıkadıktan sonra çok fazla karıştırıyor. Mutlaka arkasından saç kremi şart! 
İlk hafta her gün 2. haftadan sonra ben haftada 1 falan kullandım. Evet saçlarımın renginin açılmasında az da olsa etkili oldu o yüzden bu üründen vuaaav  memnun kaldım diyemem.
Ben bunu uygularken şöyle bir durumdan da korktum acaba saçlarımın kendini dip rengini de açar mı falan diye ama öyle hiçbir etkisi olmadı.

Silver Shine Şampuan (Mor Şampuan) İçerik
Blue Conditioner Saç Kremi (Mavi Saç Kremi);
Şampuanla birlikte saç kremini de kullanmanız tavsiye ediliyor şampuanın etkisini arttırmak için. Ben şampuanı kullanmadığım zamanlarda da saç kremini kullandım ve sanırım saç kremini şampuandan daha çok sevdim :)

Blue Conditioner Saç Kremi (Mavi Saç Kremi) İçerik
Benim genel olarak mor şampuan ve mavi saç kremi hakkında yorumlarım bu şekildeydi. Bende çok müthiş bir etki yaratmadı. Ombre olan yerlerde ki sarıları biraz daha açtı. Ama çok harika bir ürün tekrar tekrar alacağım diyemiyorum. Belki de bu kullandığım markayla alakalıydı bilemiyorum. 

Siz daha önce denediyseniz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...