Ulric De Varens Parfüm | Varens d'Orient - Rubis & Saphir

04 Kasım

Herkese merhaba,
Sonbahar-kış aylarına geçince yazlık kokulara veda edip daha odunsu kışlık kokulara geçmeye başladık!
Sizde yazlık parfümlerinizi kaldırdınız ama kışa uygun kokular arıyorsanız bu yazımda size Ulric De Varens markasından 2 koku önerim var. Kokuların detaylarını yazımın devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..



Parfümör Ulric de Varens 1981’den beri parfüm tasarımları yaparak yeni kokular yaratıyor. 30 yılı aşkın bir süredir çeşitli ülkelerde bulunan Ulric De Varens Parfümleri Türkiye pazarına da girmiş bulunuyorlar. Bana da denemem ve yorumlarımı sizlere aktarmam için 2 farklı kokularından gönderdiler. Markanın konsepti ise fransız lüksünü uygun fiyatlara sunarak herkese ulaşılabilmeyi sağlamak. 


Varens d'Orient - Saphir (EDT); 
Egzotik, Çiçeksi, Pralinli

Çiçeksi ve odunsu olan bu kokunun,
Üst notalarında: Kuşüzümü gibi siyah meyveler 
Orta notalarında: Isparta gülü ve Yasemin
 Alt notalarında ise Vanilya ve silhat ile büyüleyici bir etki yaratan amber bulunuyor.

Tam bir gece kokusu. Oldukça kadınsı ve seksi bir kokusu olduğunu düşünüyorum. Kokusu aşağıda anlatacağım parfüme göre biraz daha ağır o yüzden direkt gece kokusu dedim. Ben ağır kokuları ne kadar sevsem de bazıları başımı ağrıtabildiği için çok kullanamıyorum ama bu kokuda böyle bir sorun yaşamadım.


Varens d'Orient - Rubis (EDT); 
 Egzotik çiçekler, Meyvemsi, Odunsu 

Parfüm armut ferahlığını narenciyeyle birleştiren üst notaları, yasemin ve laden reçinesi ile portakal çiçeğinin birleşimine açılır. Alt notaları ise misk ve odunsu notalardan oluşur.

Günlük kullanıma ve kış mevsimi için oldukça uygun bir koku, kalıcılığının ortanın üstünde bir parfüm. Yukarıda dediğim gibi çiçeksi, meyvemsi, odunsu kokulardan hoşlanıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim. Bana göre ne çok ağır ne de çok hafif olan bir koku.


Favorimi de soracak olursanız hem ablajının rengi ile hemde kokusu ile kabimi çalan Saphir diyebilirim! 

Watsons'larda satılan Ulric De Varens Parfümlerinin bende ki iki kokusuna da 49.90 TL'ye (100ml) satın alabilirsiniz. Ben de en kısa zamanda diğer kokularına bakacağım çünkü kalıcılıklarını ve kıyafetlerde leke yapmamasını gerçekten çok sevdim.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...