Flormar Future Historical Koleksiyonu Hakkında İzlenimlerim

08 Aralık

Herkese merhaba!
Uzun zamandır bloga vakit ayırıp yazı yazamıyordum, yepyeni bir koleksiyondan sizlere bahsederek bu arayı telafi etmek istedim.
Benim sosyal medyada instagram yada snapchatten takip edenler bilir Future Historical koleksiyon elime ulaşır ulaşmaz ürünleri sizlerle paylaşmıştım. Dediğim gibi geldiği günden beri de kullanmaya başladım. Bugünkü yazımda da izlenimleri sizinle paylaşmak istiyorum. Bu koleksiyondan ürün almadan önce fikirleriniz olsun istiyorum. Umarım yararlı bir yazı olur. Detaylar yazının devamında, keyifli okumalar..



Koleksiyonda 6 farklı ürün bulunuyor. Hepsi hakkında yorumlarımı tek tek anlatacağım ama önce ambalajlamadan bahsetmek istiyorum. Gold detayları çok seviyorum bu yüzden bu ambalajlar beni kalbimden vurdu diyebilirim. Ve çoğu pahalı markayla yarışır düzeyde ambalajlar.. Gelelim ürünlerin detaylarına;

6 farklı renk seçeneği bulunuyor. Yağsız içeriği olması en sevdiğim yanı oldu çünkü sivilceli ciltlerin en çok dikkat etmesi gerekende bu! Uygulama sonrası cildimde ağırlık hissi yaratmadı. Kapatıcılığı beklediğimden çok çok üstünde çıktı. Sivilce izlerimi yüzde yüz kapatmasa da (ki böyle bir ihtimal zor) görünümünü çok azaltıyor ve cildimi daha sağlıklı gözükmesine yardımcı oluyor. İçeriğindeki doğal pudra küreleri yumuşak ve pürüzsüz bir doku bırakıyor.
Ürün gramajı 30 ml ve şu anda fiyatı 29,90 TL.


5 farklı renk seçeneği bulunuyor. Tüm cilt tiplerine uygun olarak tasarlanmıştır. 


Ambalajlamasını çok sevdim. Çok pratik olmuş. Yukarıda ki kırmızı-bordo yere tık-tık bastığınızda fırça kısmına ürün geliyor ve fırçası ile göz altınıza sürebiliyorsunuz. Ben sürdükten sonra nemli bir sünger ile dağıtıyorum. Orta kapatıcı bir ürün, benim zaten çok ileri derece göz altı problemlerim yok. Uygulama sonunda bıraktığı aydınlık, sağlıklı görünümü çok sevdim. Kalıcılığını arttırmak için pudra ile sabitlemenizi tavsiye ederim.

Bu arada ambalaj sizce de Yves Saint Laurent 'nin Touche Éclat Radiant Touch benzememiş mi :)

Sivilce lekelerimin için kullanabileceğim bir ürün değil çünkü kapatıcılığı çok değil ve aydınlık bitişi olduğu için etkili olmuyor.

Fiyatı ise 24,90 TL.


Silikon fırçalı bir maskara. Fırça yapısı sayesinde kirpiklerinizi güzelce uzatıyor, orta derecede de hacim veriyor. Gün boyu bende akma, bulaşma yapmadı. Çıkartma sırasında da ekstra bir zorluk çıkarmadı. 
Maskaranın fiyatı 29,90 TL


Sonbahara ve kışa uygun toplam 6 renk seçeneği var. Mat rujlar hala trendliğini korumaya devam ederekn Flormar bu serisinde de ruj tercihini mat yapıdan yana kullanmışlar. Kremsi bir yapısı var, sürümü çok kolay kısa sürede matlaşıyor. Mat ve kadifemsi bir dudak bırakıyor. Pigmentasyonu başarılı tek seferde rengi elde edebiliyorsunuz. Ucu sünger aplikatörlü tüp ambalajı ve içeriğindeki özel nemlendirici cupuaçu yağı ile kuruluk hissi olmadan kolayca uygulayabiliyorsunuz. Kalıcılığı ortanın üstünde. Gün boyu 1 kere tazeleyerek rahatlıkla kullanabiliyorum.


Bende ki rengi belki seride ki en güzel renk diyebilirim. Misty Rosy isimli 003 numaralı rengi aşağıda ki resimde de duruşunu göstermeye çalıştım. Tam bir gül kurusu rengi. Mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.
Mat rujun fiyatı da 19,90 TL.


Göz farı köpüksü ve ışıltılı yapıda. 6 canlı renk alternatifi bulunuyor. Kalıcılığı beni mest etti. Far bazı kullanıma gerek kalmadan gün boyu yerinden gram oynamadan kalıyor. Fırsatınız olursa mağazaya gittiğinizde elinize uygulayın ve deneyin sizde kalıcılığını fark edeceksiniz. Köpüksü yapıda gerek parmaklarınız ile olsun gerek de fırça ile olsun kolayca uygulayabiliyorsunuz. Köpüksü yapıda olduğu için hızlı uygulama yapmanızda fayda var hemen kuruyor ve sabitleniyor. 


Bende ki Early Bronze isimli 003 numaralı rengi. Her makyajınıza uyum sağlayabilecek kurtarıcı bir renk. Hatta ben far bazı olarak bile kullandım mükemmel sonuç sağlıyor!
Farın fiyatı 19,90 TL.


Gelelim seride ki son ürünleri mat ojelerine. Mat ojelerinde toplam 6 rengi bulunuyor. Mat dokusu bulunuyor ve kuruma hızları çok dikkatimi çekti. Diğer ojelerine göre daha hızlı kuruduğu kesin. 2 ince doku uyguladığınızda daha güzel sonuç oluyor. 
İçeriğindeki mat nitroselüloz bazlı formül, ojenin soyulmasını engelleyen etkili bir koruyucu film oluşturduğunu söylemişler. Bunu uzun süre deneyimledikten sonra burada ki görüşümü güncellerim.


Bende 2 rengi bulunuyor. Mat kahverengi ve mat bordo-mor arasında bir renk.
Kodları ise,
Brownie 003
Elegance 005 şeklinde. 
Ojelerin fiyatları da 4,95 TL.


Umarım bu seriden ürün almayı düşünenler için faydalı bir yazı olmuştur. Sorularınız varsa yorum bırakabilir yada bana sosyal medya hesaplarımdan sorabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...