Patirti.com' dan neler aldım? Online alışveriş deneyimi 2!

02 Aralık


Herkese merhaba! 
Yepyeni bir alışveriş yazısı ile daha karşınızdayım. Biz bayanlar ne kadar alışveriş yapmayı seviyorsak yazılarını da bi o kadar okumayı seviyorum. Patirti.com alışverişimden neler aldım? Memnun kaldım mı? tüm sorularının cevaplarını yazımın devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..


Patirti.com 'u önce instagramdan denk geldim. Orada biraz inceleyip sitesine geçtim hemen. Sitesinde kadın, erkek, büyük beden, çanta, aksesuar ve ev tekstil kategorileri bulunuyor. Kadın kategorisini hemen inceledim ve birkaç bir şey aldım :) Bunun yanında büyük beden bölümünü de bir arkadaşıma gönderdim. İstediği gibi kıyafetler bulmakta zorlanıyordu çok güzel seçenekleri olduğunu görünce attım hemen :) Büyük beden alışverişlerinde zorlanıyorsanız sizinde bakmanızı tavsiye ederim.


Peki ben neler aldım, gelelim en eğlenceli kısmına :)

Aşağıda gördüğünüz gri,beyaz,siyah büyük kareli(ekoseli) mendil yakalı ceketi aldım. Bu ceketleri kışın boğazlı kazak ile giymeyi çok seviyorum. Bahar aylarında da ceket gibi üstüme alıp çıkmak yeterli oluyor. Böyle kullanışlı parçaları çok seviyorum. Her sezon kullanabiliyorsunuz. Gri, siyah ve beyaz üçlemesi de benim en sevdiğim renklerden olunca hemen aldım!
Belden bağlamalı ekoseli ceketin ben aldığım zamanda fiyatı: 39,99 TL idi. 


Kışın en sevdiğim renklerden biri de bordo. Bu kazağı da görür görmez ilk rengine vuruldum. Sonra da modeline. Önü kısa arkası uzun modelleri ben çok seviyorum gerek tayt ile gerek dar paça pantolonlar ile çok güzel durduğunu düşünüyorum. Yaka kısmında ki detayda çok hoş hemde bu sene oldukça popüler. 
Bu balıkçı yaka triko kazağında ben aldığımda fiyatı: 19,99 TL idi.


Gelelim bir diğer kurtarıcı parçama! Çiçek desenli, belden bağlamalı detayı olan haki renklerde yine yukarıda ki ürün gibi kışın kazak yada düz gömlek ile giyebileceğim bahar aylarında da dışarı çıkarken ceket olarak kullanabileceğim bir ürün. Boy uzunluğunu da sevdim.
Çiçek desenli bel bağlamalı ceketin fiyatı da ben aldığımda fiyatı: 24,99 TL idi.


V yaka beyaz body aslında erkek kategorisindeydi :) Düz bodyleri çok seviyorum. Her zaman kullanabiliyorum. Kısa kollu olan yazın kurtacıları zaten uzun kollu olanım yoktu onu da hemen aldım kışın giyebilmek için :)
Bu bodynin fiyatı da ben aldığımda 14,99 TL idi.


Genel olarak alışverişim 4 parçadan oluşuyordu. Siparişimi 28.11.2016 tarihinde verdim. 01.12.2016 tarihinde elimde idi! Sipariş verdikten sonra 3 gün içinde elimdeydi. Bu kadar hızlı çalışmalarını çok sevdim. Kargo sorunsuz geldi. Tüm ürünler büyük bir karton kutu içerisinde tek tek paketlenmişti. Hele de küçük bir detay vardı oda çok hoşuma gitti. Paketi ilk açtığınızda çikolata çıkması çok güzeldi. Böyle küçük hareketler bile insanı özel hissettirebiliyor. 

Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Yayınlarınız ve paylaşımlarınız için ve ayrıca verdiğiniz bilgilendirme yazılarınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...