Yves Rocher'ın yeni kadife dokunuşlu tekli farları ve saten dokunuşlu allıkları hakkında yorumlarım

16 Aralık



Herkese merhaba!
Yves Rocher yenilenen far ve allıkları bana sonbahar temalı bir paket ile gelmişti. Sosyal medyadan beni takipte iseniz ilk sizlerle paylaşmıştım. Geldiği günden beri pakette ki ürünleri deneyimliyorum. Yorumlarım oluşunca da sizlerle detaylarını paylaşmak istedim.
Yazının devamında yorumlarımı ve duruşlarını bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..




Öncelikle kadife dokunuşlu tekli farlarından elimde olan 3 renginden tek tek bahsetmek istiyorum.

#37 numara Brun Cafe Mat (Kodu: 24593)
Her zaman göz makyajında tercihim kahveden yana oluyor. Bu renkte mat yapıda acı kahve renginde. İlk bakışta rengi çok koyu gelse de uygularken öyle olmadığını farkettim. Tek katta günlük hayatta kullanabileceğiniz koyulukta üstünden 2. ve 3. katı geçtiğinizde daha koyu bir kahve elde ediyorsunuz. Mat yapıda olması güzel koyu kahve renginde kaşlarına sahip olanlar kaşlarını doldurmada da bu ürünü kullanabilir.


#14 numara Rose Boise Mat (Kodu: 19981)
Bu renk göz makyajında aşırı kurtarıcı bir renk. Mat yapıda gül kurusu rengi. Sür çık farlar olur ya benim için o kategoriye girdi. Bu rengi ben hafif uygulama ile allık olarakta kullanabiliyorum. Yalnız rengini far bazı ile çok çok daha iyi gösterdiğini söylemeden edemeyeceğim.


#45 numara Orange Cosmos Mat (Kodu:26154)
Mat yapıda canlı bir turuncu. Bu sezon göz makyajında turuncular çok favori. Bu turuncu da ister tek başına ister katlanma bölgesine far geçişlerini yumuşatmak için kullanabileceğiniz bir renk. Mat yapıda pigmentasyonu da bu 3 ü arasında en iyilerinden. 


Kadife Dokunuşlu Tekli Farların bende olan yukarıda tek tek bahsettiğim renklerin duruşlarını aşağıda ki resim ile de sizlere göstermek istedim. Resimde tüm renkler 2 kat sürdüm. Far bazı kullanmadım. Ama siz makyaj yaparken far bazı ile uygularsanız kesinlikle renklerin daha canlı ve kalıcı olduğunu göreceksiniz. Ben çoğu farımı zaten far bazı ile kullanıyorum. Seriden gidip ben far alacak olsam da herhalde bu 3 renge kesinlikle bakardım. 

Tekli farların indirimsiz fiyatı da 29,90 TL.


Yves Rocher'ın allıkları yenilendi! Saten -mat bitişli allıkları çıkardı. Bunların eski allıklarına göre renk pigmentasyonunu %50 daha da arttırmışlar. Eski Yves Rocher allıklarından kullanmadığım için bir kıyaslama yapamayacağım ama bu kullandığım allığın pigmentasyonundan çok memnunum. 
Uygularken dikkatli olmakta fayda var. Fırçaya az az alıp uygulamanızı tavsiye ederim. 
Ayrıca bu allıklar mis gibi kokuyor. Bir allık alırken kokusuna bakar mısınız bilmiyorum ama bunların muskat gülü yağı içerdiğinden mis gibi gül kokusu bulunuyor.
Bende ki rengi #10 numaralı Rose Acajou (Kodu: 03505) rengi. Çok arada bir renk tanımlamada çok zorlanıyorum. Daha önce bu tonlarda hiç allığım olmadı. Şeftalimsi-gül kurusu tonlarında bir allık. Her makyaja uyabileceğini düşündüğüm kurtarıcı bir renk!


Tozutma problemi yaşamadım. Boyutunun küçük olması benim için çok kullanışlı çantaya atmalık pratik bir ürün. Kalıcılığı ise kullandığım çoğu allıktan daha iyi sonuç verdi. Gün boyu tazelemeye gerek kalmadan kullanabiliyorum.
Mat bitişli, ışıltısız olması benim allıkta aradığım özellik olunca favorilerim arasına girdi!
İndirimsiz fiyatı 49.90 TL. İndirimlere denk gelirseniz daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Genel olarak Yves Rocher gerek kozmetik gerek bakım ürünlerinde sevdiğim bir marka. Çıkardığı bu saten etki bırakan farlarını ve allıklarını beğendim. Sizde saten-mat etki bırakan ürünleri makyajda seviyorsanız bu ürünlere bakmanızı tavsiye ederim!
www.yvesrocher.com.tr

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...