Bitenler & Çöpe Gidenler #17

13 Ocak

Herkese merhaba!
Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı dizisinin 17'si ile karşınızdayım! Bu kadar ürünü biriktirmek ve sonra yazıya dökmek çok zor ama okuması da bir o kadar keyifli ve bilgilendirici olduğunu düşünüyorum. Lafı çok uzatmadan yaklaşık son 2 ayda neler bitirmişim ya da çöpe atmışım gelin inceleyelim. Keyifli okumalar..




Fresh'n Soft Beyaz Sabun Kokulu Islak Misafir Havlusu yeni keşfim oldu! Ailecek biz gelenekselmiş o beyaz sabun kokusunu çok severiz. Ondan dolayı da bu ıslak mendiller favorimiz oldu. Ama bulunması biraz zor bittikten sonra tekrar bulamadık, bulduğumuz yerde tekrar alacağız.
Le Petit Marseillais Duş Jellerini gerçekten çok seviyorum. Son zamanlarda bitenler yazımda çoğunlukla bu markayı görüyorsunuzdur. Bu seferde başka 2 çeşidini bitirdik ama favorim yoğun nemlendiricili olan serisi oldu çünkü kış aylarında gerçekten cildime çok iyi geldi.
Lesoleil Kapalı Saçlar İçin Şampuanı bir etkinlikte hediye edilmişti. Ambalajının rengi çok güzeldi. Normal saçlılar için olanı kullandım. Ben çok bir artısını göremedim saçlarımda. Belki de içeriği kapalı saçlara çok daha iyi geliyordur. Hem saçlarım yağlı olduğu için hemde kapalı olmadığım için bu konuda yorum yapmam çok doğru olmayacaktır sanırım. 


Bee Beauty Blush Parfümü yazın severek kullandım ve bitirdim. Bee Beauty markası Gratislerde satılan bir marka. Bu markanın çeşitli bakım ürünlerini bulabilirsiniz. Kışın ben daha odunsu kokuları tercihe diyorum. Ama siz kışın da çiçeksi ve hafif kokuları tercih ediyorsanız bakabilirsiniz.
English Home Body Mist ne zaman sıksam bana sorulan bir koku oldu. Plastik şişesi olması sebebiyle çantamda rahatlıkla taşıyabildim. Bende ki Cotton Candy olan kokusu. Mağazaya uğradığınız da denemenizi tavsiye ederim. Ben genel olarak English Home'un body mistlerini seviyorum. Hatta oda kokusu olarak bile bazı kokularını kullanabiliyorum :)
Bath And Body Works Mistlerini de severek bitirdim. Kalıcılıkları resmen parfüm gibiydi, harikaydı. Bende ki kokularından biri çiçeksi gündüz kokusu diğeri ağır gece kokusu idi. 2 al 1 öde kampanyasında almıştım. 


Gelelim ağız bakım kategorisine!
Splat Aromatherapy Diş Macunu, bu markanın macunlarına bayılıyoruz ailecek. Gratislerde birden fazla çeşidini bulabilirsiniz. Aromatherapy serisi ise ağız bakımı yapıp hassasiyeti azaltmaya yardımcı olmaya çalışıyor. Biz sevdik!
Herbatech Diş Macunu, yeşil çay özlü olanını bir etkinlik sayesinde tanıştım. Ben ağızda bıraktığı tadı sevemedim. İçeriğin doğal olması artı yanıydı benim için SLS içermediğinden çok köpürmüyordu. 
LR Microsilver Plus Diş Macunu, çok yoğun kıvamı olan bir üründü. Ama bununda sanki rakı tadı gibi bir tat bıraktığı için sevemedim. Anason kokusunu hiç sevemiyorum. Ama dişlerimi neredeyse 1 ton beyazlattığını farketmiştim.


Kozmetik kısmında bazıları çöpe gitti bazıları da bitti.
Alix Avien Compact Pudra, bende ki eski hali var 2 seneyi geçtiği ve hala bitmediği için artık çöpe attım. Yeni hali bende var severek kullanmaya devam ediyorum.
The Body Shop Dudak Balmı, bu ürünü de çok seviyorum. Hem hafif renk vermesi hemde nemlendirmesi çok güzeldi. Bu da uzun süredir bende olduğu için ve hafiften yapısının bozulduğunu farkettiğim için çöpe gitti.
Avon Care Sheer Gloss 'da yapısı bozulduğu için çöpe gidenlerden. Bu üründe dudaklara hafif pembe renk verip, nemlendirip, gloss özelliği sayesinde parlaklık veriyordu.
Missha 4D Maskara, açıp kullanmayı unuttuğum ve kuruyan bir maskara oldu. Normal bir maskaraydı benim için etkisinden çok memnun kalsaydım herhalde kenarda unutmazdım.
Avon Ideal Flawless Mat Köpük Fondöten, açık ara Avon'un en beğendiğim ürünü ve şüphesiz tekrar tekrar alırım! Mat yapıda olması kapatıcılığının ortanın bir tık üstünde olmasını sevmiştim.
Balmi Lip Balm, çilekli olanı bendeydi. Kare ambalajının için üçgen şeklinde ürün vardı ve üst kısım bitince dudaklarınıza sürmeniz imkansız oluyor. Eliniz yada fırça ile uygulamanız gerekiyor.


Sweet Snuggles Duş Jeli ve Vücut Peelingi: Watsonslarda yılbaşı paketlerinden 3 lü olarak satılıyordu. Birde vücut kremi var. Onu daha biteremedim. Bunları da bir seyahat sırasında yanıma almıştım. Çok çok sevemedim fazla şekerli kokusu vardı. 
The Foot Factory Foot Scrub - Nane Aromalı Ayak Scrub: Benim 2. şişem. Banyo da bulundurmayı seviyorum. Düzenli yaptığımda ayaklarımda ki ölü deriyi güzel temizliyor ve nane aroması ile rahatlatıyor. Tek dezavantajı ambalaj tasarımı. Dipte kalan ürünü almak baya zor oluyor.
Mediwell El Bakım Kremi: Ben bu el kremi ile nedense anlaşamadım zar zor bitirdim. Kokusu, verdiği nem pek hoşuma gitmedi. Ben gece yatarken sürüp kalktığımda yumuş yumuş etki bırakan kremleri seviyorum. Bu ise ne kadar çok sürsem de o etkiyi alamadım. Kalktığımda ellerim hiç krem sürmemiş gibi oluyordu.


The Body Shop Rainforest Hindistan Cevizi Yağı: Kokusu diyorum susuyorum! Ben bu ürünü hep gece yatarken sürüp sabah saçlarımı yıkayacağım zaman kullanıyordum. Saçlarımdan arındırmak sadece biraz zor oluyordu. 2 kere şampuanlamak şart! Ama ben kokusunu ve saçlarda bıraktığı etkiyi sevdim.
Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ: Sanırım Pantene markasının en sevdiğim ürünü bu saç bakım yağı oldu. Yapısının hemen emilmesi, misss gibi kokusu, saçlarımda ki etkisini farketmem çok hoşuma gitti. Elimde ki ürünler bittiğinde tekrar tekrar alabilirim. 
Hc Hair Care OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi: Bu üründe sevdiklerim arasına girdi. Hc Hair markasının ürünlerini her zaman seviyorum zaten. Bu üründe saçıma çok iyi geldi!
Fonex Argan Therapy Keratin Şampuan: İçeriğin de ki argan yağı sayesinde saç kremine gerek kalmadan saçları yumuşacık yapıyordu. 


Neutrogena Deep Clean Yüz Yıkama Jeli, Yağlı ciltlerin çok seveceği bir temizleme jeli. Çünkü gerçekten uygulama sonrası cildi fazlaca kurutuyor hatta geriyor. Normal yada karmaya dönük ciltlere tavsiye etmiyorum. Ben kış aylarında değilde yazın elimin altında bulunduruyorum bu ürünü hep.
Neutrogena Deep Clean Göz Makyajı Temizleyicisi, Bu ürünün ambalajı ve içeriği yenilendi. Ben eski formülünü bayılarak kullanıyordum. Ama bunun yapısını sevemedim. Çıkarma performansı düşmüş, gözleri yakıyor.
Moshos Garden Grande Skin Sooth, rahatlatıcı ve yatıştırıcı tonik. İçeriği de bitkisel özlerden oluşturulmuş. Ben severek bitirdim. Sadece tekrar almak için baktığımda fiyatı fazla geldi.
Himalaya Herbal Neem Özlü Temizleme Köpüğü, Cildim sorunlu olmadığı zamanlarda köpük temizleyicileri tercih ediyorum. Cildimi yormadan temizliyor. Bu ürünü de çok sevdim. Cildimde herhangi bir problem yaratmadı. Aynı zamanda makyaj fırçalarımı ve süngerlerimi de çok güzel temizlemişti.
Oriflame Optimals Köpüren Temizleme JeliNormal ve karma ciltler için bir temizleyici. Cildimde herhangi bir problem yaratmadı. Temizlemesini sevmiştim.
Flormar Flawless Anti Blemish Tonik, Kokusundan dolayı sanırım bu ürünü sevemedim. Ayrıca anti blemish özellğini de cildimde hiç farkedemedim.


Benim son 2 aydır bitenlerim bu şekildeydi. Farkındayım uzun bir yazı oldu ama umarım sizler için burada bahsettiğim ürünlerden almadan önce fikir olabilmiştir. 

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...