Sülfatsız ve Parabensiz Saç Bakım Ürünleri | Wella Elements Renewing Serisi Deneyimlerim

17 Ocak

Herkese merhaba!
Bugünkü yazımda boyalı ve yıpranmış saçlara sahip olanlar için yazıyorum. Hemde içerik bakımından temiz ve missss gibi kokan bir seriden bahsediyor olacağım yazının devamında. Merak edenler yazının devamında detayları okuyabilir. Keyifli okumalar..


Wella Elements Renewing Serisi;
Boyalı ve yıpranmış saçlar için özel olarak geliştirilen bir seri. 
Formülündeki NuTree kompleksi sayesinde saç derisini rahatlatmayı ve keratin aşınmasını engelleyen kalkanlar oluşturmayı,
Hafif yapısı sayesinde saçları ağırlaştırmadan bakımını gerçekleştirmeyi,
İçeriğinde bulunan yenileyici özler sayesinde yıpranmış saçları yenilemeyi ve saç yüzeyini pürüzsüzleştirmeyi, 
Saçlara canlılık ve parlaklık kazandırmayı vaad ediyor.

Seri de bence öne çıkan en büyük yanı sülfat ve paraben içermemesi böylece saçları yormadan temizleyip bakımını sağlıyor. Günlük kullanım açısında da uygun bir seri! 

Benim saçlarımda yoğun ombre uygulaması mevcut ve ince telli olduğu için yıpranmaya oldukça meyilli. Bu yüzden yukarıda bahsettiğim üzere seri benim saçlarım için oldukça uygun bir seri. Seriden şampuan, saç bakım kremi, saç spreyi ve maskesini kullanmaya başladım. 

İlk önce şampuan ile başlıyorum. Saçlarımda ürünü bolca köpürterek uyguluyorum. Ben 2 günde 1 duş aldığım için bir kere şampunlamam yeterli oluyor. Dileyen bu adamı 2. defa uygulayabilir. Şampuan bence vaad ettiklerini yerine getiriyor. Saçları olduğundan daha sağlıklı görünmesine yardımcı oluyor. Hemde saçlarda oldukça güzel bir koku bırakıyor. 


Diğer adım saç bakım kremi, her şampuanlamadan sonra saçlarımın boyuna uyguluyorum. 3-4 dk kadar bekletip duruluyorum. Saçlarımda ağırlık yapmadan nemlendiriyor ve taranmasını kolaylaştırıyor.


Saç bakım maskesini de haftada max. 2 kere kullanıyorum. Maskeyi kullandığım zaman saç bakım kremini kullanmıyorum. Şampuanlama adımından sonra maskeye geçiyorum. Maskeyi saçımda kremden daha uzun tutmaya çalışıyorum. Ki bana soracak olursanız serinin yıldızı bu ürün diye düşünüyorum. Saçlarımda bıraktığı etkiyi ben çok sevdim.


Son olarakta saç bakımını durulama gerektirmeyen saç bakım spreyi ile bitiriyorum. Bu adımları uyguladığımda saçlarım zaten rahat taranıyor ama bunu da uygulamadan geçmiyorum. Saçları kolaylıkla açıyor, durulanmaması da artılarından. Ben ayrıca gün içerisinde de bu ürünü kullanıyorum saçlarımda bıraktığı yumuşaklığı ve kokuyu çok seviyorum.



Wella Elements Renewing serisin de ki ürünlerden genel olarak çok memnun kaldım. 
Kısaca özetlersek,
Sülfat ve paraben içermemesi
Saçlarımda bıraktığı bakımlı görünüm 
Ve miss gibi kokusu benim sevdiğim yanları oldu. Tek eksisi fiyatlarının diğer ürünlere göre fazla olması olabilir. Bundan dolayı ulaşılması biraz daha zor oluyor. Ama yıpranmış saçlarınıza etki eden ürünler isterseniz bir denemenizi tavsiye ederim.


Wella ürünlerini tüm yetkili Wella Professionals salonlarından temin edebilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...