Cosmed Krem Peeling

20 Şubat

Herkese merhaba!
Cilt bakım aşamalarında en sevdiğim aşama peeling! Bugünkü yazımda da yeni tanıştığım ve kendisi ile çok iyi anlaştığımız bir peelingten sizlere bahsedeceğim. Bu bildiğiniz peelingler gibi iri taneli yapıya sahip değil. Krem formunda bir peeling.. 

Antioksidan içeriği ile cildi tahriş etmeden ölü hücrelerden arındırılmasını sağlayıp, cildin oksijen alımı güçlenmesine, cildin tazelenmesine ve yumuşak olmasına yardımcı olmaktadır. 
Cilt dokusunu yenileyerek gözeneklerin sıkılaşmasında, dengeli bir cilt tonu oluşumuna yardımcı olmaktadır.



Nasıl uyguluyorum;
Cildimi temizleme jeli ile yıkadıktan sonra  hafif nemli kalan cildime uyguluyorum. İnce bir tabaka uygulamanız yeterli oluyor. Sonra yaklaşık 5 dk boyunca cildime masaj yaparak peeling yapıyorum. Lekelerimin olduğu yere daha yoğunlaşarak uygulama yapıyorum. 

Sonucunda yumuşacık, ölü derilerinden arınmış bir cilt kalıyor. Bıraktığı sonuçtan aşırı memnun kaldım. Ben artık içerisinde büyük tanecikler bulunan peelingler yerine bu tarz kremsi peelinglere geçiş yapıyorum. Çünkü onların cildi ölü derilerden arındırmak yerine tahriş ettiğini hatta çizdiğini bile düşünüyorum büyük taneli olanların. Ciltte bıraktığı yumuşak etkiyi neredeyse 2 gün boyunca cildinizde hissedebiliyorsunuz. Ben haftada 2-3 gün kullanmayı tercih ediyorum. Cildi kurutmadan, nemli bırakarak peeling işlemini yaptığı içinde çok sevdim!
Dene Bunu sayesinde tanıştığım bir ürün oldu. Elimde ki deneme boyu, en kısa zamanda tam boyunu alacağım!
Bu arada Cosmed ürünlerinin içerisinde paraben,alkol gibi zararlı etken maddeler bulunmamaktadır.



İnternette araştırdığıma göre Cosmed Krem Peeling (75 ml) indirimsiz fiyatı 57 TL. Dermokozmetik sitelerinde çeşitli indirimler ile daha uyguna alabilirsiniz.

Cosmed ürünlerini yetkili eczanelerden ve online dermokozmetik satışı yapan sitelerden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...