Pastel Klasik Ruj Serisi

09 Şubat

Herkese merhaba!
Rujlar kadınlar vazgeçemediği makyaj malzemelerinden. Renk renk alsakta almaktan bıkmayız. Çünkü bunun mat yapılısı var, parlak bitişlisi var da var.. 
Bugünkü yazımda Pastel Klasik Ruj Serisi hakkında yorumlarımı ve elimde olan 6 rengini sizler ile paylaşacağım. Keyifli okumalar..




Pastel Klasik Ruj Serisi'nde çok fazla renk seçeneği bulunuyor. Bunların içinde belki çoğumuz için sıra dışı olan renklerde bulunuyor. Benim elimde 6 farklı tonlarda rengi bulunuyor. 
Paraben içermeyen bir seri.
Mat yapıda olmayan, sürümü kolay, kremsi ve parlak bitiş sağlayan bir seri. Parlaktan kastım lipglos sürmüş gibi değil de doğal bir parlaklık bırakıyor. Dudaklarda da uzun süre nemli bir his bırakıyor.
Kalıcılığına gelirsek bir şey yemeden içmeden 3 saat idare edebiliyor. Ama bir şey yediğiniz yada içtiğiniz zaman mutlaka yanınızda olması gerekiyor tazeleme yapmanız için.
Kokusu tam bir nostalji yaşatıyor, aynı eskiden annelerimizin kullandığı rujlar gibi :)

Seriden bahsettikten sonra sıra bende ki renklere geliyor. İlk başta dediğim gibi bende toplamda 6 rengi bulunuyor. Aşağıda ki görselde tüm renklerini kolumda swatchladım. Ben kendime göre renkleri 3 gruba ayırdım.


İlk grup en sevdiğim ve renkler açısında da en kullanışlı olanlar. 
İlk renk metalik bir kahverengi. Bu sene metalik rujlar ön planda olunca bu renkte oldukça popüler hala geldi. Ki bence far olarakta efsane bir renk :)
İkinci renk kahverengi alt tonlu gül kurusu diyebiliriz. Benim en en beğendiğim, sevdiğim renk bu oldu. Oldukça kurtarıcı dudakları çok güzel bir renk. Bu seriden hangi rengi almalıyım derseniz gözüm kapalı bu rengi öneririm. 
Üçüncü renk ise bordo. Mat bordo rujlardan sıkıldığım zaman buna gidiyor hep elim. Sürdüğünüzde biraz riskli ama koyu bir ruj olduğu için sürekli dudaklarınıza bakmanızda fayda var, birşey yediğinizde hemen tazelemeniz gerebiliyor.

Metalik Kahverengi: 64 Numara
Gül Kurusu: 63 Numara
Bordo: 58 Numara


İkinci grup oldukça iddalı renklerden ve neredeyse her gün kullanımı zor olan renklerden oluşuyor.
İlk renk bildiğiniz mavi. Bu rengi dudağıma sürmeye bile cesaret edemedim size o kadar söyleyebilirim.
İkinci renk mor tonlarından. Bu da kimileri için iddalı dursa da ben kışın bu tonları kullanmayı seviyorum. Neredeyse yok gibi bir göz makyajı ve bu ruj bence efsane oluyor. 
Üçüncü renkte siyah. Bu rengi de mavi gibi sürmeye bile cesaret edemedim. 

Mavi renk: 18 Numara
Mor renk: 59 Numara
Siyah Renk: 19 Numara


Genel olarak Pastel Klasik Ruj Serisi hakkında yorumlarım bu şekilde. Siteden baktığımda da şu anda rujların fiyatı 15 TL. İncelemek yada almak isteyenler için linkini aşağıya bırakıyorum. 



Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...