Flormar Care&Go Nail and Cuticle Oil | Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı

18 Mart

Herkese merhaba!
Flormar yepyeni koleksiyonu Arty Pop ile biz kozmetik severleri yine kalbinden vurmayı başardı. Bu seri önce şirin ve eğlenceli ambalajları ile dikkatleri çekti. Sizlerle yeni koleksiyonu sosyal medyadan paylaştığımda bu ürünü çok sormuştunuz ne işe yarıyor gibilerinden bir sürü soru aldım! Bugünkü yazımda da bu sorunların hepsini ve yorumlarımı paylaşıyor olacağım. Keyifli okumalar..



Tırnaklara hızlı ve yoğun bakım yapmayı vaad ediyor!
Tırnak ve tırnak etlerinin bakımlı gözükmesini istiyorsam bende genelde yağlara başvuruyorum yada limon kullanıyorum. Bu ürün bu konuda benim tam yardımıma koştu.
Çünkü içerisinde limon ve tatlı badem yağı özleri içeriyor. 
Buram buram limon kokuyor sevmeyenler aman dikkat!


Uygularken parmaklarınızı sırasıyla süngerin içerine sokup 1-2 kere çevirip çıkarıyorsunuz.
Aşağıda ki resimde gördüğünüz gibi tırnaklarınıza ürün gelmiş oluyor.
Ben genelde ellerim ojeli bile olsa gece yatmadan uyguluyorum. Yatağımın baş ucuna koydum unutmamak için her gece yatmadan hemen tırnaklarımı içine daldırıyorum ve yatıyorum.
Sabah kalktığımda tırnak etlerim yumuş yumuş oluyor ve sanki manikürü yeni yaptırmışım gibi görünüm oluyor. 
Bu sayede maniküre ve tırnak etlerime kesmeye gerek kalmıyor.
Tırnak etlerine düzen bakım yapmadığınız da ve kuru olduğunda çok bakımsız duruyor ve ojelerde hiç güzel durmuyor.

Ellerimin maniküre gerek kalmadan bakımlı gözükmesinin yanı sıra bende 2 faydasını daha keşfettim!
1- Tırnaklarımın normale göre daha hızlı uzadığını ve
2- Tırnaklarımın eskiye göre daha da sertleştiğini fark ettim.


Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı'nın fiyatı şu anda 9,90 TL.
Tek dileğim koleksiyon ürünü olduğu için belli bir süre sonra kalkmaması! 
Aşağıda ki linke tıklayarak hemen satın alabilirsiniz.


Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...