Urban Care Natural's Macadamia Oil Fusion Saç Bakım Şampuanı & Serumu

21 Mart

Herkese merhaba!
Urban Care cruelty free ve bir Türk markası olduğu için ürünlerini denemeyi çok seviyorum. Son zamanlarda denediğim Macadamia Oil Fusion serisinden yazının devamında sizlere bahsettim. Keyifli okumalar..



Çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş.
İçeriğinde Macadamia Yağı bulunuyor. Bu yağı ilk defa duyduğum için kullanmadan önce hemen araştırmıştım, önemli noktaları size de aktarmak istedim. 
- Saçta diğer yağlardan daha hızlı emilim özelliğine sahip.
-Kuru ve yıpranmış saçların beslenmesine yardımcı olur.
- Dolaşan saçlarda, elektriklenen saçlarda pürüzsüz, parlak ve yumuşaklık sağlar. 
-Macadamia yağı saçların rengini, parlaklık ve derinliğini arttırır, uv ışınlarından ve günümüzün olumsuz hayat şartları gibi faktörlerden kormaya yardımcı olur.

Yoğun besleyici onarım ve parlaklık şampuanı, yukarıda bahsettiğim gibi yıpranmış saçlar için olan bir şampuan. Paraben içermiyor. Temizlemesi ve köpürmesi güzel. Uygulama sonrası saçlarımda ağırlık yapmadı. İçeriğinde ki yağ sayesinde sanırım saç kremine gerek kalmadan kolaylıkla tarandı. Saçlar uygulama sonrası oldukça yumuşak oluyor. Ama bunu ince telli saçlar sevmeyecektir çünkü yapıştırıyor hacmini alıyor gibi oluyor. Kalın ve yoğun saçlar bu özelliğini çok sevecektir. Saçlarımın yağlanmasını hızlandırmadı.
Saçları oldukça yumuşatsa da ben muhakkak duştan sonra durulama gerektirmeyen ürünler tercih ediyorum. Bu şampuan ile birlikte de aynı serinin serumunu kullanmaya başladım.


Serumu da şampuanı gibi paraben içermeden yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı oluyor. Pompalı şişe de ve kıvamı yağ gibi. Bu üründen avucuma 2-3 pompa alıp sadece saç uçlarıma ve elimde kalanı da saç boylarına yedirerek uyguluyorum. Kokusunu çok sevdim. Kuru saçlarıma da ısıl işlem uygulamasından sonra son dokunuş olarak bir pompa elime alarak uyguluyorum. Saçlarımı pürüzsüzleştiriyor ve hafif parlaklık sağlıyor.



Urban Care Natural's Macadamia Oil Fusion Saç Bakım Serisi genel olarak memnun kaldığım serilerinden oldu. Hem Türk markası olması, hemde fiyat ve kolay bulunabilirlik açısından sevdiğim markalardan Urban Care! Serumu açık ara favorilerimden..

Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Sampuani ve bakim spreyini aldim iyi sayilirdi... 2. Tup sampuana gectigimde ilk sampuana oranla kivami cok koyu putur putur ve kokusu tamamen kimyasal ve sacimi kuruttu kafa derimi kabuklandi kizardi ve cok kasindirdi .. yani anlamiyorum bi urun tuttugunda neden hemen kalite dusuyor ?? Sac derimi mahvetti !! Bi daha asla urban care urunlerinden almam ..hic guvenim kalmadi �� ilk kez bi turk markasini basarili bulmustum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...