Ayşegül'ün Baby Shower'ından Detaylar

14 Nisan

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde Radisson Blu Conference & AirPort Hotel İstanbul sponsorluğunda sevgili blogger arkadaşım @aysegullemakyaj yani Ayşegül şahane bir baby shower partisi gerçekleştirdi. Bende tabiki arkadaşımın bebeğini karşılamak için düzenlediği partide yanında olup o gün instastorieste sizinle detayları paylaşmıştım.
Ayşegülcüm bir kız bebiş bekliyor bu yüzden herşey rengarenkti ama aslında herşey 3 ana renk olan Mavi- Turuncu ve Pudra renginin etrafında konumlandırılmıştı. 



Bu gördüğünüz güzel ve en ince detayına kadar düşünülmüş konseptin mimarı: @bebekoshh 
Hem özenle hazırlanmışlar hemde o gün her anında Ayşegül'ün yanındalardı! 

Leziz pasta ve cupcakeler ise @cocosh_qurabiye tarafından yapılmış.

Radisson Blu Conference & AirPort Hotel İstanbul'da çok güzel bir çay saati geçirdik. Bizimle ilgilenmeleri, ikramlıkları çok lezizdi!


Nefis Demet yine partide leziz mi leziz kurabiye ve kekleri ile bulundular. Sevdiklerinize böyle süprizler yapmak isterseniz tavsiye ederim, Mahmut Bey çok ilgilidir bu konuda tatları gerçekten enfes!

Nefis Demet
Tabiki böyle güzel süslenmiş bir organizasyonda sevdiğim blogger dostlarım ile de bir araya geldiysek hatıra fotoğrafları kaçınılmaz. Fotoğraflarımız: @seherkunduroglu


Ayşegül bir de bizleri etkinlik sonunda ellerimiz boş göndermedi. Hamile hamile bizler için bir sürü çalışmış. İşte #ayşegülsbabyshower sponsorlar olan firmaların genel görüntüsü! Gelin hepsini şimdi tek tek inceleyelim:

Sponsor Firmalar
Dr. Oetker bizler için daha önce hiç denemediğim ürünlerinden göndermişler. Birkaç gün önce KekBurger denedim ve ailecek bayıldık. 15 dk yapabileceğiniz pratik ve leziz bir tatlı! Diğerlerini de denedikçe sizlerle paylaşıyor olacağım. Beni instastorieste takipte olun!

Dr. Oetker
Bioxcin markasının yeni çıkan Quantum Bio-Activ Şampuanı. Saçların ilk yıkamadan itibaren daha kalın ve gür görünümlü olmasını sağlamayı vaad ediyor. Bakalım deneyince yorumlarımı paylaşacağım!

Bioxcin
Ağız bakımında sevdiğim markalardan biri olan Splat, ağız bakım suyunu göndermiş. Diş macunlarını ve diş fırçasını daha önce denemiştim ve sevmiştim bunu da denemeye başladım hemen!

Splat
HC Care benim gibi belki çoğunuz harika olan saç bakım ürününden biliyorsunuzdur belki.. Artık cilt bakım ürünleri de çıkarmaya başlamışlar ve bende etkinlik sayesinden bunu öğrenmiş oldum. Bizlere de denememiz için yaşlanma karşıtı cilt bakım kremi göndermişler. 
HC Care
Dermokil firması da 2 tane bebekler için bakım ürünü ve 2 tane de çantaya atmalık küçük boy losyon ve güneş kremi göndermişler.

Dermokil
Gelelim annemin favorisine! Severek kullandığı Vissmate çamaşır suyundan eve geldiğini görünce çok sevindi!
Vissmate


Yves Rocher duş jellerinin çoğunu severek kullandım. Ama Makademya Fındıklı olanını ilk defa deneyimleyeceğim. Bakalım nasılmış, yorumlarımı da sizinle paylaşırım.

Yves Rocher
Milk Shake ürünlerini hep kuaförlerde işlem sonrası uygularlardı ve kokusuna bayılırdım. Bu etkinlik sayesinde eve benimle saç köpüğü ve argan yağı ikilisi geldi. Ve etkinlik günü bizimle olarak yaptıkları şovda harikaydı!

Milk Shake
Cosmed krem peelingi ve vaniyalı nem maskesi ile hayran olduğum bir markadır. Yaz yaklaşırken Anti Selülit Losyonundan göndermişler. Şu anda başka bir ürün deniyorum. Bitince mutlaka şans vereceğim.

Cosmed
Veronique markasının minik kalp şeklinde parfümü çok şeker değil mi?

Veronique
La Roche Posay ailesi de deneme ürünleri ile bizlerleydi. Güneş kremini ve Effaclar Duo+ daha önce severek kullanmıştım. Bebekler için hazırlanan deneme kitini de yeğenimi ayırdım.

La Roche Posay
Sanırım en büyük teşekkürlerden birini Highgenic markası hakediyor! Bizlere bir koli neredeyse sanırım her ürününden içlerine koymuşlar eve biraz zor getirdim ama getirdiğimde annemin aklı çıktı :) Bahar temizliğinde annem kullanmaya başladı ve Narsprin ile Paslanmaz Çelik Yüzey ve Ankastre temizleyicileri şimdiden favorileri arasına girdi! 

HighGenic
HighGenic
HighGenic
#ayşegülsbabyshower partisinin detayları bu şekildeydi! Ayşegül'ün güzel daveti için buradan tekrar çok teşekkür ediyorum çok keyifli bir gündü, bir sürü güzel anı biriktirdik.
Şimdi heyecanla minik prensesimizin geldiği haberini bekliyoruz.




Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...