Evde Doğal Saç Rengini Açma | John Frieda Brilliant Brunette Kahverengi Saçlara Özel Doğal Ton Açıcı Ve Parlatıcı Şampuan

30 Mayıs

Herkese merhaba!
İnstagramdan (@ozlemindunyasindan) takip edenler bilir geçtiğimiz haftalarda saçlarımda değişiklik yaparak daha yoğun sarı olan bir ombre uygulaması yaptırdım. Bunu ne zamandır çok istiyordum bir önceki yaptırdığım ombre iyice aşağılara inmişti. Dediğim gibi daha yoğun daha açık sarılar içeren bir ombre istiyordum. Saç diplerim benim kendiliğinden küllü bir renge sahip. Bu yüzden ombre yaptırırken çok rahat oluyorum, hiç dip boyası yaptırma ihtiyacım olmuyor. Ama bu sefer daha açık sarılar istediğim için dip rengimin de bir-iki ton doğal yollarla açılmasını istiyordum. Bu yüzden araştırdım ve  John Frieda markasının Brilliant Brunette Kahverengi Saçlara Özel Doğal Ton Açıcı serisini keşfettim ve heme şampuan ile saç kremini kullanmaya başladım!



John Frieda Brillant Brunette Visibly Brighter Şampuan:
Bal ve kadife çiçeği özü ile formüle edilmiş hafif ton açıcı ve parlatıcı şampuan kahverengi saçınıza kademeli olarak doğal görünümlü altın sarısı tonlar vermeye ve saçınızın ışıltısını artırmayı vaad ediyor.
Öncelikle saçlarımı 2-3 günde bir yıkamaya alıştırdım Batiste kuru şampuanlar ile. Böyle olunca da bu şampuanı yaklaşık 3 günde bir falan kullandım. Şampuanın rengi yemyeşil öyle güzel bir tonu var ki anlatamam! Kokusu rahatsız edici değil fakat kimyasal muhakkak olduğu için ve ben şampuanı daha etkili olmasına adına 3-4 dk masaj yaparak uygulamaya çalıştığım için o süre zarfında biraz kimyasal kokusu alabiliyorsunuz.
Uygulama sonrası tırnaklarınız biraz sararıyor ama duş sonrası ellerinizi yıkadıkça geçiyor.
Gelelim sonuca etkili mi?
Ben sonuçtan çok memnun kaldım! Amonyak ve peroksit içermeden ve saçlarıma zarar vermeden diplerimi neredeyse 2 tona kadar açtı ve çok güzel parlaklık bıraktı.

Kiminizin aklına şöyle soru gelebilir uçlarda olan ombre uygulamasında ki sarı renkleri de daha çok açtı mı yada akıttı mı gibi?
Şampuanı tüm saçıma uyguladığım için tabi ki onların rengini de bir-iki tona kadar açtı ve ışıltı kattı diyebilirim. Bu kesinlikle kötü bir görüntü oluşturmadı yine doğallığını korudu.


John Frieda Brillant Brunette Visibly Brighter Saç Kremi:
Her şampuan uygulamasından sonra saç boylarıma uyguladım. Bu da böyle hafif altın sarısı renginde içerisinde sanki ışıltılar bulunan bir üründü. Şampuan biraz saçlarımı karıştırıyor ve taranmasını zorlaştırıyordu. Bu ürün burada yardıma koştu diyebilirim. Ve saçlarımda ki parlaklığın artmasında bu kremin daha etkili olduğunu düşünüyorum!


Seri genel olarak doğal ve boyalı , gölgeli ve balyajlı saçların kullanımına uygun. Saçlarıma zarar vermeden bir kaç ton açmasını ve sanki güneşte açılmış gibi bıraktığı doğal görünümü sevdim!


John Frieda Brilliant Brunette Visibly Brighter serisine Gratis mağazalarından ve çeşitli online satış yapan sitelerden bulabilirsiniz.



Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Özlem Hanım Merhabalar,

    Saçlarımın rengini ben seneler önce papatya suyuyla açmıştım. Bu yöntem hem çok doğal hem de saçımın rengini birkaç ton değiştirmişti. Saçın rengini yıpratmadan açmak için papatya suyu bence şahane bir yöntem. Evde kolaylıkla saçınızın rengini papatya suyuyla açabilirsiniz. Saç rengi açma işlemiyle ilgili yayımladığım yeni yazımı okumanız için ben de sizinle paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/dogal-yontemle-sac-rengi-nasil-acilir/

    Güzel okumalar dilerim,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...