Physicians Formula Mineral Wear Cushion Sünger Fondöten

25 Mayıs

Herkese merhaba!
Yazın gelişi, havaların ısınması ile fondöten tercihlerimde daha ince yapalı ve güneş koruma faktörü içeren ürünlere doğru yöneliyorum! Son zamanlarda da elim sürekli tek bir ürüne gidiyor. Hangi ürün mü? Physicians Formula Mineral Wear Cushion Sünger Fondöten! 



Öncelikle mavi ve inci detaylı ambalajı ile dikkat çekiyor. Biz bayanların zaten ilk önce ambalajları ile ürünler kalbimizi fethetmiyor mu!? Zaten Physicians Formula bu konuda çok çok başarılı her ürünün ambalajı şahane!
Özel olarak formüle edilmiş mineral içerikli ilk sünger fondötenlerden. Oldukça ince yapılı bir ürün, ciltte kesinlikle ağırlık hissi bırakmıyor. Orta kapatıcılığa sahip, lekelerimin yoğun olduğu yerlere ihtiyacım olduğunda nokta bazlı kapatıcı uygulayabiliyorum. Sonucunda bıraktığı doğal ve sağlıklı görünümü çok seviyorum. 


Sünger yapıda bir ürün. Kozmetik dünyasında yeni trendler arasında sünger fondötenler!
Ambalajın içinde aynası ve uygulama yapmak için süngeri bulunuyor. Bu sayede çantanızda taşımanız için pratik bir ürün oluyor. Ama ben uygulama da bu sünger ile değil de Real Techniques fondöten fırçasıyla tampon hareketler ile uygulamayı tercih ediyorum bu uygulama sonucunda cildemde ki etkisini daha çok seviyorum.


Yaz ayları için mükemmel bir ürün hem ince yapılı hemde SPF50 güneş koruması içeriyor! 
Hipoalerjenik.
Paraben, parfüm, talk ve gluten içermiyor. 
Dermatolog onaylı.
Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.

Sivilcelenmeye meyilli cildim için en en önemlisi de komedon yapmayan (non-comedogenic) özellikte olması!


Ciltte doğal ve ince duran, içeriği de temiz bir fondöten arayışında iseniz Physicians Formula Mineral Wear Cushion Sünger Fondötene bakmanızı tavsiye ederim! Physicians Formula ürünlerini yetkili eczanelerde ve online satış yapan sitelerde bulabilirsiniz. Ürünün 3 farklı rengi bulunuyor. 
Light, Light/Medium, Medium
Ürünün indirimsiz fiyatı 96 TL. Online satışlarda çeşitli indirimler ile daha uyguna alabiliyorsunuz.

Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...