Son zamanlarda TrendBende'den yaptığım alışveriş

20 Mayıs

Herkese merhaba!
Öncelikle neredeyse 2 haftadır bloga yazı giremiyorum, instagram da çok aktif olamıyorum. Sebebi yeni düzenim ve yaşadığım aksaklıklar!
Öncelikle yeni bir işe başladım. Bilmeyenler için tekrar söyleyeyim Çevre Mühendisiyim. Yeni iş yeni düzen demek oluyor. Buna alışmakta biraz zaman alıyor ve buralara neredeyse hiç bakamadım diyebilirim ve çok özledim! Yaşadığım aksaklıkta telefonum kendi kendine kapandı ve sıfırlamadan açılamaz hale geldi. Bende bu sıralar çoğu fotoğrafımı telefonla çekmiştim. Ve maalesef tümmmm hepsi gitti :( Buna baya üzüldüm ama artık kabullendim ve zamanla yenileri çekilir diye kendimi alıştırdım diyebilirim.

Dediğim gibi yayına alacağım yazılar birikti. Bunlardan biri sizlere geçtiğimiz haftalarda Trend Bende üzerinden yaptığım alışverişten ve aldıklarımdan bahsedeceğim yazı olacak. Trend Bende'den daha önce de alışveriş yapmıştım ve sürekli takip ettiğim sitelerden biri oldu. Güvenilir ve çok uygun parçaların olduğu bir site. Aynı zamanda kategorileri çok geniş. Kadın ve erkek giyim ikisi de bulunuyor. Aynı zamanda ayakkabı, çanta, aksesuar ve ev tekstili kategorileri de bulunuyor.
Yukarı da dediğim gibi yeni bir işe başlangıç yaptığım için yeni kıyafetlerde alınmazsa olmaz :) Bende işte giyebileceğim parçalar içeren bir alışveriş yaptım. Toplamda 4 parça aldım. Şimdi ufak ufak bunları sizlere göstermek istiyorum.

Bu arada Trend Bende sitesini ilk keşfettiğim zamanlarda da sizlere yazısını yazmıştım. Onuda okumak isterseniz linkini aşağıya bırakıyorum.
ozlemindunyasindan.blogspot.com.tr/trendbende-sitesinden-online-alisveris

Bu sene ekose modası aşırı trend. Çoğu parça ekose desenli. Hal böyle olunca ve birde böyle mevsimlik cekete ihtiyaç olunca siyah beyaz ekoseli bir ceket aldım. İşte de çok güzel oldu. Altına siyah kumaş, beyaz gömlek ve ceket süper üçlü oldular!

Ceketin fiyatı: 19,90 TL


Beyaz gömlek demişken benim gömleklerde en sevdiğim renk beyaz ve mavidir. Neredeyse her gömleğim aynı renktir :) Bu beyaz gömleğide omuzda ki zincir detaylarına vurularak aldım. Çok değişik ve daha önce başka yerde görmediğim için hemen sepete atmıştım.

Gömleğin fiyatı: 24,90 TL


Tam hava geçişleri dönemi olduğu için ne giyeceğimizi bilemiyoruz. Ceketlerin yada hırkaların altına giymelik kalın askılı bir bluz istiyordum. Bir tane uçuş uçuş toz pembe renk olanından aldım.

Bluz fiyatı: 24,90 TL


Aldığım son parça da yine trendler arasında yer alan tül bluzlardan! Önünde 2 tane kuş nakışı bulunuyor.

Bluz fiyatı: 14,90 TL 


Online alışveriş seven ama alırken güven konusunda tereddüt yaşayanlar için Trend Bende'yi önerebilirim. Benim 3. alışverişim oldu sanırım herhangi bir sorun yaşamadım. Kargo da yaklaşık 3-4 günde elime ulaştı diyebilirim. Uygun fiyatlı ürünler olması da çok iyi!

Umarım sizler için faydalı yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...