Zeytinyağı İçerikli Dalan Ürünleri İle Tanışalım

28 Haziran

Herkese merhaba!
Kısa zaman önce Dalan ürünlerini içeren bir paket ile Dalan ürünleri tanışma fırsatı buldum. Ve de bakım ürünlerimin arasında yerlerini aldılar. 
Zeytinyağlı sabun denildiğinde akla ilk gelen marka Dalan'dır. Ürünleri %100 zeytinyağlı, % 100 el yapımı, % 100 doğal olmasıyla şirketin en çok öne çıkan özelliğinden!



Paket resmen buram buram zeytinyağı kokuyordu misss gibi. Her ürünü zeytinyağı içeriyor.
Zeytinyağı uzun yıllardır kadınların bakımlarında kullandığı bir ürün zaten, binbir çeşit faydası bulunuyor. 
Zeytinyağının, cildi yatıştırıcı, nemlendirici ve buna bağlı olarak yumuşatıcı etkileri de var. Aynı zamanda beden temizliğinde ve saç bakımında da önemli rol oynadığı biliniyor. Örneğin tırnak kırılmaları bakımında etkili olduğu, kurumuş pul pul dökülen saç derisi bakımında kullanıldığını ve hamilelik döneminde kadınların vücut bakımında zeytinyağı içerikli ürünler kullandıklarını biliyordum. 

Gelelim benim kullandığım zeytinyağı içerikli Dalan ürünlerine!


d'Olive Zeytinyağlı Besleyici ve Onarıcı Bakım Şampuan:
Bu şampuan kuru ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş, sonucunda yumuşak ve parlak saçlar vaad ediyor.
İçeriğinde ki %100 Zeytinyağı ve Buğday Proetini ile saçları beslemeyi, onarmayı, nemlendirmeyi, temizlemeyi, yumuşaklık ve parlaklık vermeyi vaad ediyor.
Kokusu çok taze ve çok güzel!
İçerisinde Paraben, Silikon, PEG ve SLES içermiyor.
Başta da dediğim gibi şampuanı kesinlikle kuru ve belki de normal saçların çok seveceği kesin! Benim gibi yağlanmayı meyilli saçların çok sevemeyeceğini söyleyebilirim. 2. günde saçlarımın daha sönük ve daha da hızlı yağlandığını hissettim.
Saçlarda kesinlikle çok güzel bir yumuşaklık bırakıyor.


d'Olive Zeytinyağlı Besleyici ve Onarıcı Saç Bakım Kremi: 
Dalan d’Olive Onarıcı Bakım Şampuanı ile yıkadıktan sonra ıslak saçlarımın uç kısımlarına uyguluyorum sadece diplere hiç getirmiyorum. 1-3 dakika bekledikten sonra duruluyorum.
Şampuan gibi içeriğinde ki %100 Zeytinyağı ve Buğday Proetini bulunduruyor. Saçları beslemeyi, onarmayı, nemlendirmeyi, temizlemeyi, yumuşaklık ve parlaklık vermeyi vaad ediyor. İçerisinde Paraben, Silikon, PEG içermiyor.
Şampuanın bıraktığı yumuşaklık saçlarımı taramam da tam anlamı ile yeterli kalmıyordu. Krem uyguladıktan sonra herzaman daha rahat taradım saçlarımı. Daha da yumuşattığı için ince telli saçlarım olduğu için mesela maşayı daha az sürede saçlarımın düştü ama düzleştirdiğim zaman daha güzel durdu diyebilirim saçlarımda.

Gelelim misssss gibi kokan sabunlarına!
Bende 3 tane çeşidi bulunuyor.
Dalan Antik Zeytinyağlı Lavanta SabunuDalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu ve Dalan Antik Pirina Sabunu
Sabunlar Zeytinyağı ve bunun yanında Lavanta veya Defne içeren %100 Bitkisel Banyo Sabunları.
Lavantanın vücutta rahatlatıcı etkisini bilmeyen yoktur zaten!
Defne ve Zeytinyağı E Vitamini ve Antioksidan kaynağıdır.
Genel olarak sabunlar gözeneklerin ve cildin derinlemesine temizlemesine, nemlenmesine ve canlanmasına yardımcı oluyor.
Sabunları saçınız ve tüm vücudunuz için kullanıma uygun olduğu söyleniyor.
Renk ve koku tamamen doğal, hiçbir katkı maddesi içermiyor.
Sabunlar saçı beslemeyi, güçlendirmeyi, yumuşaklık ve parlaklık vermeyi vaad ediyor. Saç dökülmesinde ve kepek sorununun giderilmesinde etkili.


Türk banyo kültüründe geçmişte kullanılan tek üründü sabunlar! Hala babannemler ve annanemler şampuan kullanmaya alışamazlar sabun ararlar mesela.. Ben daha önce saçlarımda yada vücudumda neredeyse hiç sabun kullanmadım diyebilirim. Bu ürünler ile bi ilki gerçekleştirdim ve kullanmaya başladım. Ciltte bıraktığı tertemiz gıcır gıcır ve bunun yanında bıraktığı nemli hissi sevdim. Saçlarım konusunda da biraz fazla karıştırdı ve saç kremi kullanmadan taramak zor hala geldi. Ama sanki yağlanmasını daha minimuma indirdi gibi de geldi.


Ve son olarak neredeyse herkesin muhakkak kullandığı kremlerine gelelim!
Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi ve Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi denedim.
Her iki kremde zeytinyağı ile geliştirilmiş formüle sahip. Kısa sürede emilip cildi nemlendirmesi çok güzel. Kısa sürede emildiği için yağlılık hissi bırakmıyor.
Zeytinyağının içeriğinde bulunan E Vitamini sayesinde cildinizi besler, yeniler, canlandırıp sağlıklı bir parlaklık kazandırıyor. İçeriğindeki antioksidantlar ise günlük dış etkenlere karşı cildinizin doğal koruma sistemini güçlendirmeye yardımcı oluyor.

Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...