Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque | Gözenek Küçültücü Kil Maskesi

09 Temmuz

Herkese merhaba!
Son zamanlarda çoğu kişiden sık sık duyduğum ve soru aldığım konu: gözeneklerim var nasıl geçirebilirim?
Bende karma ve yağlı cilde sahibim ve gözenekler maalesef benimde problemim! Gözenekleri tamamen geçirmek gibi bir durum söz konusu değil. Ama yapacağınız düzenli bakımlar ile görünümünü azaltabilir, derinlemesine temizliğini yaparak yağ salgılamasını düzene sokabilirsiniz.
Bugünkü yazımda da sizlere uzun zamandır bunun için kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.


Kiehl's Gözenek Küçültücü Kil Maskesi'nin içeriğinde ki Amazon Beyaz Kili ile gözenekleri derinlemesine arındırmasını sağlıyor. Gözenekleri tıkayarak cildi donuk gösteren kir ve ölü yüzey hücrelerinin temizlenmesine yardımcı oluyor. Cildin yüzey kirlerinden ve toksinlerden arınmasını sağlıyor. 

Nasıl uyguluyorum kısmına gelirsek;
Temizleme jeli ile cildimi yıkadıktan sonra hafif nemli bırakarak ince tabaka halinde cildime uyguluyorum. İsterseniz sadece T bölgenize uygulayabilirsiniz ama ben tüm cildime uygulamayı tercih ediyorum. Göz çevresinden sakınarak tüm cildime incecik bir tabaka uyguluyorum ve kuruyana kadar bekliyorum. Genelde 15-20 dk sonra kurumuş oluyor. Ilık su ile yıkayarak cildimden arındırıyorum. Ben haftada 1 uygulamayı tercih ediyorum. Ama sitesinden de yazıyor ve alırkende bana htiyaç duyduğunuzda belli bölgelere daha sık uygulayabileceğim söylendi. Sivilcilerimin olduğu bölgeye sadece arada çok az uyguluyorum kurumasını bekleyip yıkıyorum. Sivilcemin kurumasına ve daha kısa sürede sönmesine yardımcı oluyor diyebilirim. Ayrıca gözenekleri çok iyi temizlediği için karma olan cildimin yağ dengesini çok güzel dengeliyor diyebilirim. Yıkadıktan sonra ciltte bıraktığı ferahlık, derinlemesine temizlik ve yumuşacık bir cildi çok seveceksiniz eminim!



Gözenekleri tamamen götürmüyor böyle bir şey beklemeyin ama görünümün azaltmasında etkili olduğunu söyleyebilirim! Siyah noktalar üzerinde etkisini de gözle görülür derecede!

Bu arada üründen hafif bir beyaz kil kokusu var beni rahatsız etmedi ama koku konusunda hassasiyetiniz varsa mağazadan almadan önce bir kokusuna bakabilirsiniz hatta tester alarakta ürünü deneyimleyebilirsiniz.


Amazon beyaz kili içeren arındırıcı, gözenek küçültücü kil maskesinin indirimsiz fiyatı 109 TL. Ürün boyutu 125 ml. Ben sanırım 3-4 aydır kullanıyorum ve yarısına daha gelemedim. Çok bereketli bir ürün bu konuda! 
Kil maskesini Kiehl's mağazalarından yada online satış olarak sitesinden alabilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...