Splat Mouthwash Ultracomplex Ağız Çalkalama Suyu

04 Ağustos

Herkese merhaba!
Ağız bakımında benim için fırçalama ne kadar önemli ise ağız çalkalama sularının kullanımı da o kadar önemli. Bu aşamaya alıştıktan sonra tek fırçalama hiçbir zaman size yeterli gelmiyor. Bende düzenli olarak her fırçalamadan sonra ağız çalkalama sularından kullanıyorum. 

Son günlerde Splat markasının Ultracomplex Ağız Çalkama Suyu'nu kullanıyorum. Bu ürün elime  #ayşegülsbabyshower eventinde ulaşmıştı. O sıralarda tam kullanmakta olduğum ürün bitmişti ve hemen bunu kullanmaya başladım. 



Markanın çeşitli ürünleri bulunuyor bende ki Ultracomplex olanı! Ne vaadlerde bulunuyor derseniz ekstra beyazlık için üretilmiş bir ağız çalkalama suyu
İçerisinde süt enzimleri kompleksi, meyankökü ekstresi, kalsiyum, papain, çinko tuzları vesofora ekstresi, karanfil, anason ve limon kabuğu yağları içeriyor.
Florür, paraben, SLS, sakarin, sentetik aroma ve renklendirici, klorheksidin ve triklosan İÇERMİYOR!
Hassas diş ve diş etlerinin de kullanabileceği bir ağız bakım ürünü olduğunu da belirtmişler. 

Çalkalama suyunu diş fırçalamasından veya yemekten sonra kullanmanız tavsiye ediliyor ben dediğim gibi her fırçalama sonrası son adım olarak kullanıyorum. Kapağını doldurana kadar ürün alıp ağzımda 1 dk boyunca çalkalıyorum. 
  Dip not: Ürünü sulandırmayın ve yutmayın!


Uygulama sonrası ağzınızda komple bakım yapmış, tazelenmiş nefes bırakıyor.
Beyazlatma etkisine gelirsek ben her zaman beyazlatma etkisi olan diş macunlarını tercih ediyorum ağız çalkalama suyunu da bu etkili seçtiğim için beyazlatma işlemine katkısının daha fazla olduğunu düşünüyorum. 



Fiyat olarak 18-19 TL gibi bir fiyatı var. Ürün 275 ML. Düzenli kullanımda 1 aya kadar yetiyor. Splat ürünlerini Gratis mağazalarında ve çeşitli online satış yapan dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz. 


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...