lizbon.com Online Alışveriş Deneyimim

07 Eylül

Çalışan bir bayan olarak online alışveriş olmazsa olmaz. AVM'lere gitmeye vakit bulamayınca imdadıma koşuyor online siteler. Bugünkü yazımda da sizlere yeni keşfettiğim ve benim gibi online alışverişi sevelere fikir olması açısından bir siteden bahsedeceğim. 

www.lizbon.com tamamen kadın giyim üzerine olan bir online satış sitesi. İçerisinde üst giyim, alt giyim, elbise ve abiye kategorileri bulunuyor. İster günlük, ister şık birçok parça bulabiliyorsunuz.


Sitede ki ürünlerin uygun fiyatlı olması, renk seçeneğinin ve beden seçeneğinin fazla olması, ürün fotoğraflarının çeşitli olması benim için artılarındandı. Siparişi verdikten sonra da her aşamasında hem site tarafından hemde kargo şirketi tarafından bilgilendirilmeyi sevdim! Ben alırken kapıda ödeme seçeneğine de dikkat ediyorum. Bu sitede bu faktöründe bulunması benim için artıları arttırdı.

Ürünler geldiğinde gerçekten resimlerde gördüğüm gibiydi. Bir hayal kırıklığı yaşatmadı şükür! :)

Gelelim en güzel kısma, ben neler aldım gelin birlikte bakalım! Sonbaharın gelmesiyle iş hayatında giymeye uygun parçalara yöneldim. 


İş hayatının en kurtarıcı ve olmazsa olmaz parçalarındadır ceket! Bende hem hafif spor, hafif uzun ve orta incelikte bir ceket arıyordum. Lizbon'da tamda istediğim gibi buldum. İster sonbaharda ince askılı bluz üstüne alabilirim ister serin havalarda gömlek üstüne kullanarak kurtarıcı bir parça dolabıma eklemek istedim.



Nakış detayları bu sene çok moda!
Hem tiril tiril olması hemde renk tonunun en sevdiğim renklerden dolayı olmasından bu gömleği de sepete ekledim.
Günlük hayatımda kotlarım ile iş hayatında da kumaş pantolon ile kombinleyerek kullanabilirim diye düşündüm.


Kollarında ki detayları çok sevdiğim bu bluzu da aldım.


Kollarında ki kurdele ve kendinden kolye detayı ile bu bluzunda iş hayatında kumaş pantolonlar ile çok yakışacağını düşünüyorum.


Alışverişimde en sevdiğim parçayı da en sona saklamak istedim kapanışı daha güzel bitirmek adına:)
Omuzda volan detayları olan düşük yarım kol bluzu gördüğüm an bayıldım! Sanırım bunda kırmızı renginin etkisi de büyük :) 


Uygun fiyatlarla 5 parça alarak gardolabıma yeni ürünler eklemiş oldum. Aldığım ürünlerin her biri ile fotoğraf çekip yazıya da eklemek istiyordum ama yoğunluktan buna vakit bulamıyorum. Ama instagram üzerinden takip ederseniz ilerleyen günlerde paylaşmış olurum. 

Umarım sizler içinde faydalı bir yazı olmuştur. Bu yazı ile sizleri güvenilir, uygun fiyatlı ürünler içeren bir site ile tanıştırmış oldum. Keyifli alışverişler..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...