2018 Yılının İlk Bitenleri

26 Ocak

Herkese merhaba,
Ne kadar herkes blog yazmaktan uzaklaşsa da sanırım ben hala yazmayı çok seviyorum. Ve vakit buldukça bunu yapmak çok istiyorum. Gerek evlilik hazırlığı gerek işimin yoğunluğu nedeniyle düzenli yazı yazamasam da eski yazılarımdan hala bloguma tıklanması beni çok mutlu ediyor. Bugünkü yazımda da sizlere son zamanda bitirdiğim sevdiğim sevmediğim ürünlerden bahsetmek istedim.


Bakım kategorisinde bitirdiklerim:

Derma E Cilt Saç ve Tırnak Bakım Yağı: İçeriğinde Argan yağı, Jojoba ve Kukui yağı bulunuyor. Çok amaçlı ve elinizin altında bulunması gereken ürünlerden. İsterseniz nemlendiricinin içine birkaç damla katarak kullanabiliyorsunuz. Tırnak etlerini yada ellerinizi nemlendirmek için bu yağı kullanabilirsiniz. Saçlarınız için de bir gece önceden sürüp bekletip yıkayıp saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Ben severek bitirdim.

Batiste Kuru Şampuan Light & Breezy: Kuru şampuan benim için olmazsa olmazlardan. Sürekli de Batiste markasından alırım. Her alışımda farklı bir çeşidinden alır denerim. Ama sanırım bunu çok sevemedim. Saçlarımda ki yağı tam almadı ve o diğerlerinde aldığım temiz görüntüyü ve hissi bundan alamadım. Sanırım bu çeşidinden bir daha almayacağım.

Otacı Makyaj Temizleme Suyu: Göz, cilt ve dudak makyajlarında rahatlıkla kullanabileceğiniz ciltte yağlı bir his bırakamayan temizleyiciydi. Boyar madde, paraben, parfüm içermiyor, su bazlı bir yapısı var. Günlük makyajları çıkarmada başarılı ama ağır ten ve göz makyajlarında biraz yetersiz kalıyor yada baya pamuk ve ürün harcamak zorunda kalabiliyorsunuz.

NIVEA BB Clean Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu: Normal ciltler için geliştirilmiş bir seri. Cildi temizlerken aynı zamanda günlük makyajınızda BB krem kullanıyorsunuz daha iyi bir zemin hazırlamayı vaad ediyor. Benim için temizlemesi daha önemli. Bunda orta bir performans aldım. Vaatlerinden olan cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur etkisini görmedim. Ten makyajını temizleme performansı orta denebilir ama göz makyajını çıkarmada baya zorluyor diyebilirim.


Diş bakımı kategorisinde bitirdiklerim:

Sensodyne Naneli Diş Macunu: Hassas dişler için geliştirilmiş seri. Dişlerde ki plakları güzel yok ediyor. Naneli his bana zaten direk temizlik hissi veriyor. İçeriğindeki florür ile dişlerinizi çürümeye karşı korumaya yardımcı oluyor. Genel olarak memnun olduğum ve severek bitirdiğim bir ürün oldu.

White Glo Aktif Kömür İçeren Beyazlatıcı Diş Macunu: Dişlerdeki yerleşmiş lekeleri ve renk farklılıklarını gidermek için özel olarak formüle edilmiş bir seri. Yüksek absorban özelliğindeki aktif kömür diş yüzeyindeki lekelerin giderilmesine yardım ediyor. Kullandıklarınızdan biraz farklı bir diş macunu siyah ve fazla köpürmüyor. Günlük kullanıma uygun bir ürün. Temizlemesini sevdim. Ama dişlerimde çok fark edilir bir beyazlatma etkisini göremedim.

Himalaya Organique Diş Macunu: Florür ve SLS içermeyen doğal içerikli bir diş macunu. Çok fazla köpürmemesi bana sanki temizlemiyor hissi verse de uygulama sonrası ağzımda bıraktığı ferah hissi ve temizliği sevmiştim. Bu markayı Gratislerde bulabilirsiniz.


Vücut bakımı kategorisinde bitirdiklerim:

Dove Go Fresh-Salatalık ile Yeşilçay Özlü Stick Deodorant: Sanırım ferah kokusu ile en sevdiğim deodorantlardan olabilir. Stick yapılı ürünleri daha çok yazın kullanmayı sevsem de kokusu ile her zaman favorilerim arasında yer alıyor.

Flormar Up Beat Vücut Spreyi ile Parfümü: Flormar'ın çıkan yeni koleksiyonlarında bazen o koleksiyona özel kokuları da bulunuyor. Bunlarda Daily Party koleksiyonuna ait ürünlerdi. İkisini birlikte kullandığımda kalıcılığı çok güzeldi. Şekerli meyvemsi kokuları sevenleri mutlu edecek ürünlerden.

Flormar Holiday Vücut Spreyi: Yaza uygun kokusu fresh çok kalıcı olmasa da severek bitirdiğim üründü.

Emotion Violet Deodorant: Kokusuna çok severek aldığım deodorantın performansından çok memnun kalmadığım için bir daha almayacağım ürünler arasında yerini aldı. Kalıcılığı neredeyse hiç yok gibiydi.


Şampuan kategorisinde bitirdiklerim:

d'Olive Onarıcı Bakım Şampuan: Kuru ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş bir seri. Ben yağlı saçlara sahip olduğumdan saçlarım için çok uygun olmadı ama evdekiler severek kullandı. Şampuandan sonra saç kremine gerek kalmadan yumuşacık oluyor.

Pantene Aqua Light: Yağlı saçlarım için en sevdiğim şampuanlardan birisi. Ağırlaştırmadan saçlarıma bakım yapmasını seviyorum. İndirimde denk geldikçe hep alıyorum. Miss kokusundan bahsetmiyorum bile :)

Bioblas Saç Dökülmesi Karşıtı Hacim Şampuanı: Bu ürünü çok merak ederek kullanmaya başlamıştım ama sanırım benim saçlarımla anlaşamadılar. Saçlarım dökülüyor bu yüzden bu tarz ürünleri sık sık deniyorum. Ama bu ürünle sanki saçlarım normalde daha da fazla döküldü, tarağımda her zamankinden daha fazla saç döküldüğünü gözlemledim hep. Saçlara hacim veriyordu evet ama biraz saçları karıştırdığı için mutlaka saç bakım yağı kullanmanızı tavsiye ederim.

Himalaya Hassas Bebek Şampuanı: Bebekler için olduğu için içeriği oldukça temiz. Yoğun bir yapısı var jel kıvamında az miktarda alıp uygulamanız yeterli oluyor. Kokusu da çok hoş. Tek sevmediğim yanı sanırım saçlarımı olduğundan fazla karıştırdı ve taranmasını zor hale getirdi. Duştan sonra durulanmayan oldukça etkili saç bakım yağlarının desteği olmadan saçımı taramam zor oluyordu.


Vücut bakımı kategorisinde bitirdiklerimin devamı:

İnstitut Karite Shea Washing Cream Milk Cream Duş Jeli: Bu marka sadece Boyner'lerde satılıyor ve fiyat olarak diğer ürünlere göre bir tık üstte bir marka. Bu seri hassas ciltlerin temizliği için geliştirilmiş. Çok çok hafif ve az bir koku bırakıyor vücutta duştan sonra. Parfüm kokusunu bastırmaması için bu tarz ürünler kullananları mutlu edebilir. 

Flormar Şekerli ve Vanilyalı Duş Jeli: Vanilya kokusu aşığı olarak severek kullandığım bir ürün oldu. Hele de duştan sonra üstüne aynı serinin kremi ve vücut spreyini uyguladığım zaman şahane oluyor!

Cyrene Lavanta Kokulu Vücut Losyonu: Adı gibi losyon yapıda hafif lavanta kokulu bir vücut nemlendiricisi. Nemlendirmesi gayet güzel. Cilt tarafından hızlıca emiliyordu severek bitirdim.

Revox At Kuyruğu Bitkisi Özlü Saç Kremi: İçeriğindeki At Kuyruğu Bitkisi Özü sayesinde saç ve saç derisini besleyerek saçların uzamasına yardımcı oluyor. Saçları uygulama sonrası yumuşacık yapıp hem sağlıklı görünmesini sağlıyor hemde kolay taranıyor.

Klorane Yulaf Sütü Özlü Şampuan | Küçük Boy: Yulaf sütü içeren hassas saç şampuanı hem saçın doğal nemine kavuşmasına yardım ediyor hem de saçın kolay şekil almasını sağlamak ve elektriklenmesini önlemesine yardımcı bir saç bakım ürünüdür. Büyük boyunu da daha önce kullandım bu küçük boyunu da severek bitirdim.

Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Ekspres Bakım Spreyi: Duştan sonra saç bakım yağları yada bu şekilde saç bakım spreyleri mutlaka kullandığım ürünlerden. Elidorun bu ürününü de gerek kokusu, gerek saçlarımı kolay taramasına yardımcı olması yönünden sevdim. Saçlarım zaten benim normalde de hızlı uzadığından ekstra etkisini sanırım çok göremedim.

Son zamanlarda benim bitirdiklerim bu şekildeydi. Bitenler yazısı benim severek okuduğum yazılardan umarım sizin içinde öyledir ve umarım hala blog okuyorsunuzdur. Belki de yorumlarınızı buradan yada instagram üzerinden (@ozlemindunyasindan) iletebilirseniz beni çok mutlu edersiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...